مقایسه کرم پودر دوسه و لورال [پیشنهاد بهترین ها] با قیمت خرید

  • 3 بهمن 1398
  • 0 نظر
  • admin

کرم پودر یکی از وسایل مهم و اصلی آرایشی می باشد. کرم پودر های موجود در بازار مارک های بسیار متنوعی دارند.

در این پست میخواهیم به مقایسه کرم پورد دوسه و لورال بپردازیم

کرم پودر دوسه

کرم پودر دوسه یکی از بهترین کرم پودر های مخصوص پوست می باشد که خصوصیات ویژه ای دارد.

کرم پودر دو سه ماندگاری بسیار بالایی دارد و به خوبی عمل پوشش دهی پوست را انجام می دهد. افرادی که پوست های حساس دارند بدون هیچ گونه استرسی می توانند این کرم پودر را استفاده کنند زیرا کرم پودر دو سه دارای مواد معدنی می باشد و برای پوست های حساس بسیار مناسب می باشد.

این کرم دارای ویتامین e می باشد که به رطوبت پوست و حفاظت از آن بسیار کمک می کند. همچنین بسیار سبک می باشد که باعث می شود پوست شما به طور کامل با این کرم مسدود نشود و بتواند نفس بکشد و سبک بودن آن باعث طبیعی جلوه کردن آن نیز خواهد شد.

تشخیص کرم پودر دو سه اصلی و تقلبی

در بازار کرم پودر های دو سه متنوعی وجود دارد که ممکن است اصل نباشند و به پوست شما آسیب برسانند. اگر می خواهید کرم پودر دو سه اصلی را خریداری کنید باید هنگام خرید نکات زیر را در نظر بگیرید.

درب کرم پودر: درب کرم پودر دو سه اصلی کوتاه تر از درب کرم پودر تقلبی می باشد.

بر چسب کرم پودر: در کف محصول اصلی برچسبی مبنی بر اصل بودن آن وجود دارد که در کرم های تقلبی این برچسب وجود ندارد.

لوگو و فونت کرم پودر: در محصول اصلی سایز نوشته ها و فونت آن ها بسیار طبیعی می باشد اما در محصول تقلبی این گونه نیست.

عبارت  MADE IN USA : در کرم پودر های اصلی این عبارت در آن ها به خوبی دیده می شود در حالی که در محصولات تقلبی چنین عبارتی اصلا وجود ندارد.

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یکی از بهترین کرم پودر های موجود در بازار می باشد. این کرم پودر برای پوست های چرب ساخته است.به دلیل غلظت بالایی که این کرم پودر دارد بهتر است آن را همراه با یک پرایمر استفاده کنید.

کرم پودر لورال  دارای مواد معدنی می باشد که باعث ترک نخوردن آن روی پوست و ماسیده نشدن آن می شود. همانطور که گفتیم این کرم مخصوص پوست های چرب است اما افرادی که دارای پوست مختلط می باشند نیز می توانند از این کرم پودر استفاده کنند و از نتیجه ی آن لذت ببرند.

قبل از استفاده کرم پودر لورال بر روی پوست خود بهتر است از یک مرطوب کننده استفاده کنید. زمانی که کرم پودر را به پوست خود می زنید سعی کنید از اسفنج های مخصوص آرایش استفاده کنید تا بتوانید بهتر کرم را روی پوست خود پخش کنید.

ویژگی های کرم پودر لورال

کرم پودر لورال دارای ویژگی های خاصی می باشد که باعث شده است این کرم پودر نسبت به دیگر کرم پودر ها متمایز و خاص باشد. کرم پودر لورال با شماره بندی های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. به همین سبب هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از این کرم پودر ها خریداری کند. یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین رنگ های کرم پودر لورال شماره 20 می باشد که مخصوص افرادی است که دارای پوستی گندمی و سبزه می باشند.

کرم پودر لورال برای پوست های چرب بسیار مناسب می باشد. این کرم پودر مایع نیست و غلیظ می باشد و باعث مات شدن صورت شما و طبیعی بودن آن می شود. چرا که اگر کرم پورد پوست شما را برق بیاندازد آن را غیر طبیعی جلوه خواهد داد.

یکی از مهم ترین ویژگی های کرم پودر لورال ماندگاری بالای آن می باشد. این کرم پودر حدودا 24 ساعت روی پوست شما خواهد ماند و اثر خود را دارد. همچنین این کرم پودر ضد تبخیر و ضد آب نیز می باشد به دلیل داشتن همین ویژگی می توان آن را در مناطق شرجی نیز به راحتی استفاده کرد. این ویژگی باعث شده است که این کرم همچنین برای افرادی که مرتب صورتشان عرق می کند نیز بسیار مناسب می باشد.

این کرم پودر با وجود مایع نبودن و داشتن غلظت بالا، سبک می باشد و به راحتی پوست شما می تواند با وجود آن نفس بکشد.

جدول مقایسه محصولات

[ninja_tables id=”98637″]

پیشنهاد:
30 مدل بهترین کرم ضد چروک (فوق العاده) + قیمت خرید
پیشنهاد:
26 مدل بهترین کرم شب برای شادابی و روشن شدن پوست + خرید
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
3.7/5 - (11 امتیاز)
نوشته های مرتبط