نحوه غیرفعال کردن اعلان ها در حالت Standby در آیفون

  • 3 آبان 1402
  • 0 نظر
  • admin

نحوه غیرفعال کردن اعلان ها در حالت Standby در آیفون

حالت جدید استند بای iOS 17 یک راه عالی برای استفاده از آیفون شما به عنوان یک نمایشگر هوشمند است، اما همچنین باعث ایجاد مشکل در حفظ حریم خصوصی می شود. پیش‌نمایش‌های اعلان‌ها بر روی صفحه قفل در حالت آماده به کار نمایش داده می‌شوند، حتی اگر پنهان کردن محتوای حساس را فعال کرده باشید. در این قسمت از ترفندهای گوشی های آیفون همراه ما باشید.

iOS 17 حالت StandBy را برای آیفون‌ها معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد از آیفون خود به عنوان یک نمایشگر هوشمند زمانی که روی میز در حالت افقی قرار می‌گیرد و وصل می‌شود، استفاده کنید. حالت StandBy صفحه‌های پر اطلاعات را با ویجت‌هایی از برنامه‌های مختلف نشان می‌دهد، اطلاعات آب و هوا، سهام را نشان می‌دهد. رویدادهای تقویم و حتی کنترل های موسیقی.

اپل همچنین پیش‌نمایش‌های اعلان‌ها را برای حالت StandBy بهینه‌سازی کرد و آن‌ها را بزرگ‌تر و پررنگ‌تر کرد تا بتوانید از راه دور آنها را بخوانید. اگر آیفون شما دور باشد، این کار راحت است، اما اگر فضای زندگی خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید، مشکلی در حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند. در اینجا دلیل آن است:

  • پیش‌نمایش‌های اعلان‌ها بر روی صفحه قفل نمایش داده می‌شوند، حتی اگر پنهان کردن محتوای حساس را فعال کرده باشید. این بدان معناست که هرکسی که بتواند صفحه آیفون شما را ببیند می‌تواند پیش‌نمایش اعلان‌های شما را نیز ببیند، از جمله نام برنامه‌هایی که آنها را ارسال کرده‌اند و محتوای خود اعلان‌ها.
  • حالت StandBy برای باز کردن قفل به Face ID یا Touch ID نیاز ندارد. این بدان معنی است که هر کسی می تواند در حالت Standby با آیفون شما تعامل داشته باشد، از جمله مشاهده پیش نمایش اعلان های شما.

اگر نگران حریم خصوصی خود هستید، می‌توانید پیش‌نمایش اعلان‌ها را در حالت Standby با دنبال کردن این مراحل غیرفعال کنید:

خاموش کردن اعلان ها در حالت آماده به کار در آیفون

1- برنامه «تنظیمات» را در آیفون خود باز کنید.

2- روی «StandBy» در تنظیمات ضربه بزنید.

3- در تنظیمات StandBy، سوئیچ جابه‌جایی کنار گزینه «نمایش اعلان‌ها» را خاموش کنید.

این کار از نمایش پیش نمایش اعلان ها در حالت آماده به کار جلوگیری می کند، اما همچنان می توانید با ضربه زدن روی صفحه قفل، اعلان ها را ببینید.

منبع: اعوجاج

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط