دانستنی هایی جذاب درباره‌ی اعضای گروه بی تی اس که باید بدانید

  • 19 فروردین 1403
  • 0 نظر
  • admin

بدون شک، اعضای BTS علاوه بر استعداد و موفقیت‌هایشان، دارای حقایق جالب و دیدنی هستند که طرفدارانشان را به خود جلب می‌کند. به برخی از این حقایق جالب در مورد هر عضو نگاهی می‌اندازیم:

RM  – کیم نامجون

قبل از ورود به دنیای موسیقی، RM علاقه زیادی به خواندن کتاب‌های فلسفی داشت و از این روی همواره از ادبیات برای الهام‌گیری در آهنگسازی استفاده می‌کند. او عدد مورد علاقه‌اش 1 است، زیرا نشان دهنده بهترین بودن در کاری است که انجام می‌دهید. RM عاشق هنر است و مجموعه‌ای از نقاشی‌ها را در آتلیه خود مانند یک کلکسیونر جمع‌آوری می‌کند. او دارای ضریب هوشی 148 است و زمانی که 15 ساله بود، در آزمون زبان TOEIC خود، امتیاز چشمگیر 850 از 990 را کسب کرد. TOEIC که مخفف عبارت Test of English for International Communication است، به طور گسترده در کره برای تعیین سطح انگلیسی افراد استفاده می‌شود.

RM به زبان انگلیسی مسلط است و مهارت‌های زبانی خود را به عنوان لیدر یک گروه جهانی در بسیاری از مصاحبه‌ها و همکاری‌ها نشان داده است. جالب است بدانید او زبان انگلیسی را با بارها تماشا کردن سریال سیت کام آمریکایی محبوب “Friends” به خودش یاد داده است!

Jin- کیم سوکجین

جین سوکجین علاقه زیادی به پخت و پز دارد و از این روی یک آشپز خوب است. او اغلب در ویدیوهای آشپزی شرکت می‌کند و غذاهای خوشمزه‌ای درست می‌کند. و اکثر ماجراهای آشپزی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. او به خاطر شخصیت شوخ طبعی که دارد همیشه فضایی شاد و صمیمی در گروه ایجاد می‌کند و به عنوان یک عضو بسیار قابل اعتماد در گروه شناخته می‌شود و اغلب به دلیل اخلاق کاری قوی خود مورد تحسین قرار می‌گیرد. او در حالی که در مدرسه بازیگری تحصیل می‌کرد توسط Big Hit Entertainment شناسایی شد. او بعداً قبل از تبدیل شدن به یک کارآموز آیدول به عنوان بازیگر تست داد. در سال ۲۰۱۳، او به عنوان بخشی از چهار خواننده در BTS اولین حضور خود را آغاز کرد.

Suga  – مین یونگی

شوگا یا مین‌یونگی، فردی است که در زمینه‌ی مهندسی تحصیل کرده و از دانش فنی خود برای آهنگسازی استفاده می‌کند. وی با استفاده از مهارت‌هایش، صداهای خلاق و منحصر به فردی را در آثار خود ایجاد می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شوگا، شخصیت صریح و صادق اوست. او اغلب احساسات و افکار خود را از طریق موسیقی به اشتراک می‌گذارد و با استفاده از اشعار قوی و مفاهیم پنهان، توانسته‌ است آثاری با ارزش بی تی اس را خلق کند.

شوگا به عنوان یک علاقه‌مند به عکاسی، لحظات مختلف سفر بی تی اس را به ثبت می‌رساند. او عاشق میوه نارنگی است و همیشه از خوردن آن لذت می‌برد. طرح چهره‌ی او شبیه به یک گربه است و به دلیل ظاهری کمی خسته و خواب‌آلود، طرفدارانش او را با نام “پیشی بی تی اس” می‌شناسند.

JHope  – جانگ هوسوک

جی-هوپ، عضوی از گروه BTS، به دلیل سبک خاص و رنگارنگ خود، به عنوان عاشق مد شناخته می‌شود. او با خنده‌ای روشن و پرانرژی، همیشه موفق به شاد کردن اطرافیانش می‌شود. پیش از ورود به BTS، او عضو گروه رقص خیابانی NEURON بود و قبل از اینکه به عنوان عضوی از BTS شناخته شود، درخواستی از سوی JYP داشت که رد شد و به جای آن توسط شرکت BigHit Entertainment به عنوان یک کارآموز پذیرفته شد.

او اظهار داشته که اگر می‌توانست، دوست داشت قلب مردم را بخواند و حقیقت دل آنها را بفهمد. جی-هوپ نسبت به دیگر اعضای گروه بسیار شخصیت‌مند و مرتب است و اگر دیگران نظم را به هم بریزند، حتی به آنها نیز تذکر می‌دهد.

Jimin – پارک جیمین

جیمین، یکی از اعضای گروه BTS، به دلیل انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود و به خاطر شخصیت نرم و مهربانش، اغلب با لقب “موچی” شناخته می‌شود که نام یک شیرینی ژاپنی است. در آغاز حضور در BTS، سبک و گونه‌ی جیمین به‌صورت تپل و دارای طعمی خاص بود که طرفداران را به یاد “موچی” می‌انداخت و این لقب به او اعطا شد که تا به امروز با او همراه است.

او علاقه‌مند به خواندن کتاب‌هایی است که احساسات و روابط انسانی را بررسی می‌کنند و از خواندن مانگا و وبتون لذت می‌برد. جیمین به عنوان یک کمال‌گرا، همیشه در تلاش است تا مهارت‌های خود را به‌عنوان یک رقصنده و خواننده بهبود بخشد.

V – کیم تهیونگ

تهیونگ، عضوی از گروه BTS، به عشقش به حیوانات مشهور است و اغلب تصاویر و ویدیوهای سگ کوچک و دلنشین خود یئونتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. او عاشق عکاسی است و حتی برای کانسپت‌های آلبوم‌های BTS عکس می‌گیرد. وی از نقاشی لذت می‌برد و مهارت‌های هنری خود را از طریق آثار هنری مختلف به نمایش می‌گذارد. نام هنری ونته که تهیونگ برای خودش انتخاب کرده، “ونته” است که از ترکیب نام خودش V و نام یک عکاس استرالیایی به نام Ante Badzim الهام گرفته شده است. این انتخاب نشان از علاقه وی به هنر عکاسی و ترکیبی از هویت شخصی او است.

Jungkook  – جونگ کوک

جونگ کوک، عضوی از گروه BTS، استعدادهای فراوانی در زمینه‌های مختلف مانند نقاشی، بوکس، و ورزش‌های متنوع دارد. این توانایی‌های فوق‌العاده‌اش باعث شده است که به او لقب “مکنه طلایی” داده شود. جونگ کوک از ورزش لذت می‌برد و ماهیتی رقابتی دارد و اغلب اعضای گروه را با رقابت‌های دوستانه به چالش می‌کشاند. او از طرفداران پر و پا قرص تتو کردن است و چندین تتو معنی‌دار روی بدنش دارد. علاوه بر این، پیرسینگی را نیز روی صورتش دارد. کاراکتر پرفکت و ظاهر جذاب جونگ کوک باعث شده است که در میان طرفداران بسیار محبوب باشد.

Bt21 چیست ؟

BT21 یک مجموعه از شخصیت‌های مختلف و کارتونی است که توسط اعضای گروه موسیقی BTS و کمپانی Line Friends به وجود آمده است. این شخصیت‌ها، که هر کدام دارای ویژگی‌ها و استعدادهای خاصی هستند، به عنوان محصولاتی مخصوص BTS به بازار عرضه شده‌اند. بی تی 21 یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مجموعه‌های شخصیت‌های کارتونی در جهان موسیقی K-pop است و توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

از کجا می‌تونیم عروسک‌های گروه بی تی 21 بخریم؟ (h3)

برای خرید عروسک‌های گروه بی تی اس (BT21) می‌توانید کلمه ” فروشگاه اینترنتی آرمیسا ” در گوگل سرچ کنید.

فروشگاه اینترنتی آرمیسا متعلق به یک جوان ایرانیست در اصفهان که با بهترین پارچه و بهترین کیفیت دوخت، محصولات و عروسک‌های گروه بی تی اس را به ارزانترین قیمت تولید و عرضه می‌کند.

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی آرمیسا با حذف واسطه ها از تولید کننده اصلی خرید می‌کنید. (خرید با قیمتی باورنکردنی) بعلاوه این سایت دارای نماد الکترونیکی اعتماد (اینماد) و درگاه معتبر و امن نیز می‌باشد.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط